sobota, 10 marca 2018

PODRÓŻE MAŁE I DUŻE - Australia - wyniki

Witajcie!
Hello!

Dziękujemy Wam serdecznie za udział w wyzwaniu z cyklu PODRÓŻE MAŁE I DUŻE -Australia. Stworzyłyście piękne i oryginalne prace, wykorzystując różne techniki. Wybór zwyciężczyni był trudny...
Thank you all for taking part in our challenge. You've created beautiful and diverse works, using different technics. Choosing the winner was difficult...

A oto ona...
And there she is - ...



Gratulujemy! Oto banerek dla Ciebie!
Congatulations! There is a banner for you!


Dziękujemy za udział w naszych wyzwaniach i zapraszamy do następnych.
Thank you and we invite you to participate in our challenges.

5 komentarzy:

  1. Wiedziałam! Kiedy zobaczyłam te wspaniałe meduzy od razu wiedziałam, że wygrają :) Moje gratulacje dla Justynki ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za docenienie mojej pracy. Cieszę się z tego wyróżnienia niezmiernie. Dziękuję także wszystkim którzy brali udział oraz Team-owi Piaskownicy za świetną zabawę i inspiracje :-) Dziękuję bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP