sobota, 13 stycznia 2018

PRINTY "zygzaki"

Witam Was serdecznie 
i zapraszam na kolejną serię zabaw z printami. Dziś na tapecie:
Welcome heartily 
and I'd like to invite you for the next fun series with prints. Today we have:

ZYGZAKI
ZIGZAGS


Przypominamy, że na to wyzwanie możecie wykonać dowolną pracę, w dowolnej technice, ale motyw zygzaków ma zdecydowanie dominować! Zobaczcie zresztą, jak poradziła sobie z tym zadaniem nasza gościnna projektantka Anika.

We'd like to remind you, that for this challenge you can prepare any kind of work in any technique but motive of zigzags must be dominating! Let's see how our guest designer Anika handle this task.



"Gdy mam możliwość wystąpienia jako gościnna projektantka, zawsze zastanawiam się, co napisać o sobie... nie jest to łatwe wbrew pozorom. Kocham scrapbooking, choć czasami mam go dosyć i muszę od niego odpocząć. Bardzo często jestem stawiana przed potrzebą stworzenia i wykonania czegoś, co jest potrzebne na "już" i to nie tylko w dziedzinie scrapbookingu, ale również szycia na maszynie czy szydełkowania. Kocham majsterkować, bawić się papierem, bardzo fascynuje mnie świat mixed mediów i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się stworzyć w tej dziedzinie to, co bardzo bym chciała, co mi się marzy i mam w głowie. To wszystko, co robię świetnie ukazuje, jaką jetem osobą - osobą, która stara się optymistycznie spoglądać na życie i przelewać to na papier."

"W scrapbookingu bardzo kocham prace dla dzieci, tych najmniejszych -malutkich i tych większych. Pace dla najmłodszych odbiorców są mi najbliższe, dlatego wykonałam kartkę dla dziewczynki, taką uniwersalną na każdą okazję. Kartka jest bardzo kolorowa, z nasyconymi barwami i bukietem kwiatków, które też bardzo lubię :)"

"When I have a chance appear as a guest designer I always wonder what to write about myself...and it;s not easy as it looks. I love scrapbooking, although sometimes I'm enough of it and I need to take a break. I'm facing a need of creating and doing something 'right now' very often and not only on scrapbooking field, but also sewing on machine or crocheting. I love to tinker, play with paper and I'm very fascinated by the world of mixed media and I hope one day I'll be able to create in that field what I want, what I'm dreaming about and what I have in my head. Everything I do excellently show what person I'm- a person who is trying to optimistic look at live and transfer it ion paper "

"In scrapbooking I really love baby projects, those little ones and bigger. Projects for the youngest are the closest for me and that's why I chose a card for a girl, universal for every occasion. This card is very colorful with saturated colors and a bucket of flowers which I also like :)"



  A to już prace naszego teamu :)
And here are inspirations from our team :)

Magiczne chwile
wykonała kartkę na roczek
prepared a card for 1st year


 Inna Luppa
postawiła na dominujący zygzakowy print na skrzynce
choose dominating zigzags print on a box


Beata
wykonała małą szufladkę
prepare small drawer


 Angi
wykonała urodzinową kartkę  
made a birthday card


 Inka-Art
kusi słodkim czekoladownikiem
tempt sweet chocolate holder


w męskiej kartce stawia na print i kontrast
in mens card she bets on print and contrast 


Na Wasze prace czekamy do 12 lutego.
Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani :)
We wait until 12 February for your work.
I hope you feel inspired :)


1 komentarz:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP