sobota, 23 maja 2015

KOLORY maja

Witajcie ... dziś przygotowałyśmy dla was nowe wyzwanie kolorystyczne.
A skoro maj tak cudnie rozkwitł zielenią to i u nas pojawiły się te kolory ...
Hello... today we've prepared for you a new colour scheme challange.
Because month of May flourished so beautifully with green, we also want this colours to pop...

soczysta zieleń traw, ciemna zieleń liści drzew, 
ciepły brąz ich konarów i beż rozkwitających kwiatów.

verdure of grass, dark green of tree leaves,
warm brown of branches and beige of blooming flowers.


Pracę na to wyzwanie przygotowała dla was Joanna Orlikowska nasza gościna projektantka. 
Asia wykonała niezwykłe szklane kolczyki i wisiorek. Prawda, że cudny?
Work for this challange was prepared by Joanna Orlikowska, our Guest Designer. Joanna made unique, lampwork earrings and pendant.




I kilka słów o niej:

Moją pasją jest szkło oraz wszelkiego rodzaju korale i koraliki. Cała historia rozpoczęła się już dość dawno i powoli ewoluowała do etapu, na jakim jestem teraz :) Zaczęło się od zwykłej fascynacji starymi, weneckimi millefiori, po jakimś czasie sama zaczęłam robić biżuterię z dostępnych w Polsce fabrykatów, ale to nie do końca było to, czego szukałam. W końcu zdecydowałam się na kurs lampworkingu w Holandii i od tej pory moje życie kręci się wokół palnika :) W jego płomieniu, z kolorowych szklanych prętów, powstają moje własne korale, często ozdobione kwiatami, żabami, drzewkami, w kształcie kotków czy innych zwierzątek. W ten sposób powstaje moja biżuteria, która daje mi wiele satysfakcji i wreszcie mogę powiedzieć, że znalazłam w życiu swoją drogę :) Moje prace znajdziecie na stronie --- > klik. Poza szkłem od czasu do czasu zajmuję się też innym rękodziełem: szydełkuję, zdarza mi się robić kartki czy albumy, a czasami odnawiam stare meble ;) Kiedy akurat nie pracuję, lubię czytać, podróżować, fotografować, fascynują mnie obce języki i kultury, interesuję się także zdrowym odżywianiem.

And a few words about Joanna:
I have passion for glass and beads. Whole history began some time ago and evolved to it's current state :) It started as a fascination with millefiori from Venice. After some time I was making jewellery from components available in Poland, but it wasn't what I was looking for. Finally I've decided to take part in lampwork workshops in the Netherlands and since then my life revolve around blowtorch :) In it's flame, using colourful glass rods, I make my own beads and decorate it with flowers, frogs, trees or making them in a shape of cats or other animals. My jewellery is giving me a lot of joy and I can finally say, that I found my own way :) My works are shown here --> click. From time to time I'm engaged in other crafts: I crochet, I make cards or albums, sometimes I renovate old furniture ;) When I'm not working, I like to read, travel, taking photographs, I'm fasinated with foreign languages and cultures. I'm also interested in healthy eating.

I nasze "zielone" prace:
And here are our "green" works:

Kolorowy wiosenny bukiet z resztek tkanin.
A coloful bouquet made from fabric scraps.


Zapraszamy was do wspólnej zabawy. Pamiętajcie, że w pracy należy umieścić wyłącznie kolory z naszej palety. Dozwolone jest użycie dodatkowo tylko czerni i bieli. I najważniejsze! Za trzy dni dowiecie się kto zgarnie super nagrodę przygotowaną przez naszego sponsora SODAlicious  :D Koniecznie nas odwiedźcie!
We're inviting you to joint game. Remember, in your work you may use only colours from our scheme, but you can add a little bit of black or white. And most important thing! In three days we will announce the winner of SODAlicious pack of goodies :D You must absolutely visit us!

An InLinkz Link-up

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP